lördag 19 april 2008

Distriktsmästerskapet Malmö 2008

Min morgon börjar med att jag stiger upp 05.00, förutom att jag är genomförkyld så har jag feber, KUL! *atjooo*, -oj, förlåt...
Jag och Anna ska hjälpa till i köket på DM i Malmö under hela lördagen!
Min första tanke: "Och detta gör jag frivilligt"...
Den tanker försvinner ganska snabbt då jag vet hur fantastiskt roligt vi kommer att ha och alla goa människor och hundar vi kommer att träffar under dagen. *snörvel*

Jag hade naturligt vis rätt! Allt gick hur bra som helst. Vädret var underbart och människorna med deras trogna följeslagare var på toppenhumör! *host host*

3 kommentarer:

MALIN sa...

Skrev i ett inlägg längre ner..
Måste bara fråga, varför gör du flera inlägg istället för ett längre? *nyfiken-i-en-strut*

Host host låter inge vidare..
Krya på dig!

Klart vi ska träna ihop någon dag.
Kanske kommer jag till Svedala på onsdag - kanske inte.., blir bestämt imorgon. Annars hittar vi säkert en annan dag. Så kan jag ta mig en titt på Fabian.

gå nu in på hemsidan el bloggen ;o)
http://www.madofi.se/

psst. Hade Monika nån hemsida?

Unknown sa...

Hej Petra! Tack för trevlig dag i lördags! Hoppas att du mår bättre, annars får du ta dig en wiskey!

Kramen från köks-polaren Anna

MALIN sa...

Hej Petra!
Tyvärr så kommer jag inte till klubben ikväll, eftersom det skulle varit tema-kväll så har jag bestämt med träning på annat håll. Jag åker gärna runt o tränar på olika klubbar/ställen så att hundarna vänjer sig vid det ;o)
Hoppas vi kan hitta någon dag att träna ihop snart. Hur jobbar du? Samma tider varje dag eller det varierar?
Hoppas att ni får en trevlig träning - vädret är ju LJUVLIGT!!
Hälsa Monika & hoppas att hon tränat på tipsen hon fick =)
Tjillevippen!